woensdag 27 augustus 2008

Terug naar mijn wortels

Vandaag was ik weer terug bij mijn wortels: het onderwijs, in dit geval een mbo-opleiding Brood & Banket. Waarom zouden chocolatiers in opleiding, onder supervisie, geen mooie letters kunnen maken? Ter plekke bracht de teamleider een offerte uit.

Het was ook prettig, na het rondje gevestigde chocolatiers, weer eens met een onderwijsman te praten. Hij realiseerde zich goed dat deze opdracht ook mogelijkheden biedt aan zijn leerlingen om met nieuwe technieken (zelf mallen maken met computergestuurde machines) in aanraking te komen. Het mes zou aan twee kanten kunnen snijden.

Dit was ook mijn allerlaatste bezoekje tijdens deze ronde. Morgen besluit ik. Er zijn nu vijf offertes uitgebracht, daar moet een keuze uit te maken zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten